Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

'Ik ben niet tevreden over een behandeling wat moet ik doen?'

Tandartspraktijk Aan de Meeden doet haar uiterste best u naar tevredenheid te helpen. Heeft u toch een klacht? Laat ons dat dan weten. Wij nemen elke reactie en/of klacht serieus, uw bevindingen zijn namelijk belangrijk voor ons. Wij horen het daarom graag als u ergens niet tevreden over bent, want alleen dan kunnen we samen naar een oplossing zoeken. Mogelijk is er sprake van een misverstand en kan dat in een gesprek opgelost worden. Het is ons streven om uw klacht samen met u in goede harmonie op te lossen. Volgens de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector (WCKZ) is een zorgverlener verplicht een klachtregeling aan te bieden waar u terecht kunt met uw klacht.

Logo-NMT-kleinAls u niet tevreden bent proberen we samen met u een oplossing te vinden. In principe lukt dat altijd, maar het kan natuurlijk voorkomen dat we er samen niet uit komen. In dat geval kunt u terecht bij de KNMT, de Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde. De KNMT kan bemiddelen of overgaan tot een formele behandeling van uw klacht en een uitspraak doen.

Uw tandarts staat geregistreerd in het KRT
Uw tandarts staat geregistreerd in het BIG-register
Uw tandarts staat geregistreerd bij de KNMT
     
 
     
     
     
 
Copyright ©2013-2017 Tandartspraktijk Winsum. Alle rechten voorbehouden. Door , website ontwikkeling door liefhebbers!